z Miasta Gwarków do Wietrznego Miasta!
Blog > Komentarze do wpisu
skippinguje sobie...

wprowdziłam w życie skipping Christmas, potem New Year (btw - miałam zarąbistego Sylwestra w tym roku - spałam!) no i skipping'nełabym sobie nawet life, ale jest królik...

tymczasem za oknem mamy zimę. fajna, bo śniegu dużo!!! współczuje tym, co muszą się gdzieś przemieszczać codziennie, bo komunikacja w takie dni to nie najlepiej wychodzi. ja tylko na nóżkach plus z plastikową łopatą do odsnieżania dookoła domu, gdzie mieszkam. troche ruchu nie zaszkodzi. a wczoraj było tak (zacznijmy od 5 rano):

snow

snow

snow

snow

snow

 

nad jeziorem jest teraz zarąbiście. jeśli nie będzie zbyt zimno, to wybiorę się z apratem w niedzielę. tymczasem Kolega z Bloga Obok zrobił rewelacyjne foty w ubiegłą niedzielę - do zobaczenia TUTAJ, a to na zachętę:

Lake Michigan by Martiger.com

Lake Michigan by Martiger.com

krajobraz lekko księżycowy! ciekawe czy w tym roku jezioro zamarznie??!!zamarzło w styczniu ubiegłego roku...

 

no to na rozgrzewke jeszcze filmik dokumentujący przedsięwzięcie mojego kolegi Andrzeja Marczuka - jednego z kolekcji świetnych fotografów, która mi się w życiowych znajomościach uzbierała :O) polecam - bo pomysł fajny i prosty:

piątek, 08 stycznia 2010, evek

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
Gość: iwi, 80.54.97.*
2010/01/08 22:20:50
Witam z zaśnieżonej Polski:)nas tez zasypało ładnie w tym roku i opady ciągle zapowiadają na nadchodzący weekend.Zdjęcia jak zwykle rozbudziły we mnie wspomnienia i tęsknotę:(nie mogę odczytać nazwy ulicy na tabliczce, ale okolica wydaje mi się znajoma,podpowiesz w jakiej to części miasta?pozdrawiam serdecznie
-
2010/01/09 02:49:44
mysmy tez przespali sylwestra... no i Ty mi tu nie mysl o skipping life, bo chcialabym sie z Toba w marcu zobaczyc! bede na pomiarach od 10 do 13, i planuje jeden dzien przed lub po na osobiste poznanie blogowych kolezanek :-) trzymaj sie! a tak poza tym, to snieg super, u nas juz dawno tak nie padalo... no i zdjecie Kolegi z mewami naprawde swietne.
-
2010/01/09 03:49:36
@iwi: Monitor - skrzyżowanie z Wellington(to okolice Belmont / Central / Austin ;O)

@atsanik: na pewno nie bede skipping'owac spotkania z Toba!!! ;O)
-
2010/01/09 17:00:09
My tez przespalismy Sylwestra. O 12.15 otworzylam jedno oko, posluchalam fajerwerkow za oknem i 30 sekund pozniej dalej spalam.
-
Gość: iwi, 80.54.97.*
2010/01/09 17:27:43
Dziękuje za podpowiedź:) byłam niemal pewna, ze znam te okolice-chodziłam tamtędy dwa razy dziennie do/z pracy.Pamiętam doskonale to skrzyżowanie.Czekam z niecierpliwością na zapowiedziane zdjęcia niedzielne:) Nigdy nie widziałam Chicago zimą, odwiedzałam je tylko latem stąd ta moja ciekawość widoków:) pozdrówki

Bookmark and Share