z Miasta Gwarków do Wietrznego Miasta!
niedziela, 25 lipca 2004
:: 27 dni ::

robie liste tego, czego bedzie mi brakowac. na razie to MIEJSCA. myslalam, ze na pierwszym miejscu beda tarnowskie gory tak ogolnie, ale po wczorajszym pedalowaniu po Pniowcu, to ta dzielnica bedzie NUMBER ONE ;O) numer dwa - krakooF numer trzy .... wyszlo mi na to, ze tarnowskie gory na razie w zawieszeniu. maciej mowi, ze mam sobie dac spokoj. i nie myslec juz po polsku, bo mimo, ze jestem tutaj, to juz mnie tu nie ma. to wylaczam sie.

:::: Why is abbreviation such a long word? (Funny message generator by http://www.t-mobile.com/messaging/)::::

1 ... 116 , 117 , 118
 
| < Sierpień 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Zakładki:

Bookmark and Share