z Miasta Gwarków do Wietrznego Miasta!
środa, 06 sierpnia 2008
>>frontsY (2)
dawno nie bylo. czesc 2. galeria: TUTAJ.







czwartek, 03 lipca 2008
>>frontsY
ladies & gentelmans - tak, jak Kolezanka z Bloga Obok ma cykl o tasmie, ktora zbudowala Ameryke, a kolezanka z Bloga na Poludniu ma cykl co to Amerykanie nie woza na pick-upach, to ja chyba sobie otworze cykl o "frontsACH" - czyli cos takiego:







w zasadzie to nie wiem jak to nazwac, to wymyslilam "frontsY" - bo to sciany budynkow chicagowskich, glownie frontowe...

na razie "debiut" mojej kolekcji frontsÓW jest skromny i mozna sobie je oblookac TU.

efekt chodzenia sobie wczoraj po szikagowskim downtown. bo skoro juz musialam tam pojechac, to przy okazji sobie spacerek strzelilam. no i sporo kilosow mial spacerek.
ale na przyklad widzialam strazakow-nurkow, co szukali czegos/kogos w jeziorze Michigan:




a obok spokojnie, jakby nigdy nic, grali sobie rozni w szachy:




na plazy zageszczenie bylo srednie raczej:



ale widzialam babe ze spalonymi po prostu do intensywnej czerwonosci ramionami.... dzizas.... to juz przesada. ja tam tylko sie przeszlam kawalek i mnie niezle z jednej strony na ramieniu przypieklo (bo mialam bluzke bez rekawow), a baba lezala pewnie od rana.... brrrr.....

plusik jest taki, ze przed namiotem reklamowym firmy Geico w poblizu plazy dopadla mnie pani z koszulkami (rozmiar mniej wiecej przescieradla na moim lozku ;O) i chciala mi na sile wcisnac ten towar reklamoway. zgrabnie sie wytlumaczylam, ze dzieki ale jest za cieplo na koszulke, to ona mi myk taki maly plecaczek przed nosem i pyta czy plecaczek chociaz chce. no jak za free to czemu nie. mam wiec maly produkt reklamowy Geico w domu ;O)

a do McDonaldsa wieksze (zageszczenie bylo):



autentycznie zmierzala ta trojka do McD, bo ja szlam do DunkinD. obok, to widzialam (i slyszalam ;O).

no i odkrylam tez spokojne miejsce - "plaze" przy 330 N. Wabash, nad rzeka gdzie mozna sobie posiedziec...






tam tez wyprobowalam opcje zdjec "panoramicznych" w moim aparaciku - ale o tym wkrotce moze.

wiecej zdjec ze spacerku TU

a to plaza na mojej "tubie":



| < Październik 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Zakładki:

Bookmark and Share